Coming Soon News...

Coming soon news....

Coming Soon News...

Coming soon news....

معرفی کلاینت جدید ATINAD (آتیناد)

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۲۸ ق.ظ
a
💢 نمایی از محیط کلاینت ایرانی آتیناد 🇮🇷
🙏 امیدواریم مورد پسندتون قرار بگیره 🙏
با سلام
📌 دوستانی که قبلا نرم افزار آتینادو دانلود کردند نیازی به دانلود مجدد نیست به صورت خودکار آپدیت خواهد شد و عزیزانی هم که هنوز دانلود نکردند ، از لینک زیر میتوانند دانلود کنند: 👇👇

💥 http://www.atinad.com/atinad.exe 💥

✅ هم اکنون وضعیت سرور برنامه فعال و در دسترس می باشد. ✅

🆔Channel: @GGSafe
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۳
امیرحسین پورباقری

نظرات  (۱۶)

عالیه
از کجا دانلود کنم
ba salam 
bebakhshid man barnamaro download kardam vali nemitonam acc besazam mishe rahnamai konid

Ridin Ba In Client Zadaneton : |
سلام
من که میزنم نه این سایت موجوده نه این فایل
یه بررسی مجدد بکنید ببینید حذف شده
salam mesle rjsi ye hostbot bezarin va har ki khast har modi j bede va host sakhte she intori age host shan hoste left bede hame bega miran va haminke momkene pingesh bala bashe va chera map 6.83 misazin 6.85 jadid tar hast ke ono besazin va ye kari konin ke balans bashe na inke host har chi yare khob hast vase khodesh bardare point bezarin va balans konin mesle rjisi intor behtar mishe mage na ? i
خاهش میکنم کمکم کنید  توی اتیناد هی reconecting میزنه جویین نمیده نمیدونم چی کار کنم

چرا به من خطای برنامه به درستی باز نشد میده
bara man error mide erroesh ham ine

The application was unable to start correctly (0xc000007b).Click OK to close the application.
سلام چرا اکانت نمیشه ساخت الان ساعت 21:13 تاریخ 11/10/96 قرار بود از نسخه ازمایشی خارج شه


۱۲ دی ۹۶ ، ۰۰:۱۳ _تعسف_سخمفشد
من رمز اکانتمو فراموش کردم الان باید جیکار کنم
سلام زمانی که وارد روم میشم میخوام تو قسمته استارت آدرسه محل بازی رو بدم فایله exe بازی رو نمیتونم پیدا کنم چرا؟

با سلام و عرض ادب خدمت ادمین های اتیناد . اقا این برنامه پر از اشکاله ادمین هاش الکی بن میدن همه کاری میکنن

۱۱ تیر ۹۷ ، ۲۲:۰۴ گیمنت ماهان
سلام من موفق به ساخت اکانت نمی شوم لطفا راهنمای کنید
چرا وقتی find game میدی میری داخل ساخته شده بعد میری تو بازی dc میشی میندازه بیرون ای دی جدیدم ساختم اینجوری میشه لطفا راهنمایی کنید از نتم نیست همچی وصل هیچ مشکلی هم نداره فقط همین اتفاق میفته

سلام

به وبلاگ منم سر بزنید

http://it-center.mihanblog.com/

باتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی